Tuesday, December 13, 2011

My 8th Wedding Anniversary

Asssalamualikum w.b.t utk semua...Hari ini genaplah usia perkahwinan aku yang ke 8 perhh diam tak diam dah dekat 8 tahun aku kahwin tapi my wife look younger as before aku jer yg dah kurang rambut kat tgh kepala mungkin sebab my wife nie muda 2 tahun dari aku atau rahsia dia pakai PB http://beautifulanie.blogspot.com/ yang dia dok pakai tuu ermmm apa2 pun to my beloved wife Happy Anniversary I have already booked a special dinner this Saturday with you the place is still a secret until D-Day tak boleh bagi tau biar ler rahsia...nnt insyallah kalau jadi dinner kat situ aku upload kat sini hehehe



8 tahun dah anak 3 still Vogue and maintain :)
 So selalunya anniversary nie kita org sambut biasa-biasa jer but this year aku rasa aku kena berubah ler baru ada kemanisan dalam rumahtangga, kalau tak mcm maner nak kekal bahagia yer tak.. Dah banyak pengorbanan yang my wife curahkan so aku kena appreciate kat dia lagi pun aku sayang sangat kat dia cuma aku nie jenis yang tak pandai nak show off hehehe low profile ler katakan chehh
So pada yang sambut anniversary bulan nie aku ucapkan semoga berbahagia dan berkekalan hingga ke akhir hayat pada yang berkrisis tu bawak2 ler berbincang dan berdamai. Bukan senang nak melalui hidup berumahtangga nie berbagai cubaan dan godaan apa yang penting kesetiaan dan saling memahami serta berkerjasama kalau bergaduh tuu biasa ler tapi kita kena beralah dan berdiplomasi sekian...

Our anniversary means a lot,
Much more than any another day;
I celebrate my love for you,
And cherish you in every way.


Through passing time, our love still grows,
A caring relationship to explore;
Our life together gets better and better,
And I keep on loving you more and more